Defekt vare
Vi beklager å høre at du har mottatt en defekt vare. Vi streber etter å sikre at hver eneste vare vi sender til deg er i perfekt stand.
Men det skjer feil av og til, og vi vil gjerne ta alle skritt for å løse det så enkelt og raskt som mulig. p>
For varer som dekkes av vår 90-dagers pengene-tilbake-garanti:
Hvis varen din er defekt og dekkes av vår 90-dagers pengene-tilbake-garanti, vil vi gjerne bytte den gratis.
I tilfelle hvor varene er defekte, vil vi dekke kostnadene for returfrakt til oss, og eventuelle kostnader for å returnere varen til deg.
Kostnadene for å returnere varen til oss , vil bli refundert med beløpet som vises for standardfrakt ved bruk av våre publiserte fraktpriser.
Vi vil utstede en kreditt tilbake til originalen betalingsmetode du har brukt til å betale for varen din. For tilbakebetaling av frakt utenom 30 dager, sender vi refusjonen via PayPal.
Hvis du foretrekker det, vil vi også tilby å utstede et gavekort på DOBBELT beløpet for fraktrefusjon, som du kan brukes til ditt neste kjøp. Hvis du vil ha dette alternativet, vennligst noter det i kommentarfeltet på returskjemaet.
Vennligst følg returprosedyrene i henhold til denne artikkelen, av ved å klikke her.
Vær oppmerksom på at alternativet for å returnere/bytte en vare bare vises hvis varen er innenfor retur-/byttegarantiperioden.
For varer utenfor 90-dagers pengene-tilbake-garanti:
Hvis varen din er defekt og er utenfor vår 90-dagers pengene-tilbake-garanti og mindre enn 1 år, vil vi gjerne reparere den GRATIS kostnad.
For å be om en reparasjon, vennligst kontakt vår kundeservice. Kostnaden for frakt til oss vil stå for din regning, og returfrakten vil være underlagt våre fraktpriser.